Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:44:06+01:00
A) 780 000 kilometrów
b) 0,083 gramów
c) 470000000 [ha]=4.7e+10 [ar]
d) 1 / 138312.5864 [litr]
1 1 1
2009-12-11T21:50:12+01:00
1m =0,001km = 10⁻³km
7,8 * 10⁸m = 7,8 * 10⁸ * 10⁻³km = 7,8 * 10⁵km

1kg = 1000g = 10³g
8,3 * 10⁻⁵ kg = 8,3 * 10⁻⁵ * 10³g = 8,3 * 10⁻²g

1m² = 0,0001h = 10⁻⁴h
4,7 * 10⁶m²= 4,7 * 10⁶ * 10⁻⁴h = 4,7 * 10²h
1h = 100a = 10²a
4,7 * 10²h= 4,7 * 10² * 10²a = 4,7 * 10⁴a

1cm³ = 1cm * cm * cm = 1 * 0,1dm * 0,1dm * 0,1dm = 0,001dm³ = 10⁻³dm³
1dm³ = 1l
7,23 * 10⁻³cm³= 7,23 * 10⁻³ * 10⁻³dm³ = 7,23 * 10⁻⁶dm³ = 7,23 * 10⁻⁶l