Zad.1 Zbiory A,B,C przedstawiono za pomocą gryfu. Na oddzielnych rysunkach zacieniuj podane zbory:
1 A∧B∧C
2A\(B∧C)
3(B\C)∧A
4(A∨B)∧C
5(A\B)∨C
6A\(A∧B∧C)

Obok mam rysunek: 3kułka, kulko C, kułko B i kułko C. One sie tak jakby przcinają i mają 1 wspólny środek:)


Zad.2 Mając dane A={1,2,3,4} ; B={0,1,-1} wyznacz:
1)A∧B
2)A∨B
3)A\B
4)B\A

Zad.3 Wyznacz iloczyn zbiorów A i B poly
a) A={0,1,2,3} , B={2,3,5}
b) A={-2,-1,3,4} , B={-3,-4,0,5,6}

Zad.4 Mając dane A={0,1,2,3} ; B={2,3,5} wyznacz:
1) A\B
2)B\A

WSZYSTKIE ZADANIA:) ZA DOBRA ODP. DAJE NAJLEPSZA:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:46:54+01:00
Zad1
http://i47.tinypic.com/51zx2v.jpg

Zad.2
1)A∧B={1}
2)A∨B={-1,0,1,2,3,4}
3)A\B={2,3,4}
4)B\A={-1,0}

Zad.3
a) A={0,1,2,3} , B={2,3,5} A∧B={2,3}
b) A={-2,-1,3,4} , B={-3,-4,0,5,6} A∧B=zbiór pusty

Zad.4
1) A\B={0,1}
2)B\A={5}

Zara podeśle zad1 tylko zrobie w paincie
2009-12-11T21:50:20+01:00
Z2
1)A∧B=(1)
2)A∨B=(-1,0,1,2,3,4)
3)A\B=(2,3,4)
4)B\A=(-1,0)

Z3
a) A=(0,1,2,3) , B=(2,3,5) A∧B=(2,3)
b) A=(-2,-1,3,4) , B=(-3,-4,0,5,6) A∧B= pusty zbiór

Z4
1) A\B=(0,1)
2)B\A=(5)