Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T21:59:29+01:00
30 st. + 20 st.=50 st.

50st.= (3 *15 st.) + 5st.* 4= 3h 20 min
2009-12-11T21:59:58+01:00
20=30=50
50×4=200 min
200min=3 godziny 20 min

Odp różnica czasu słonecznego między tymi punktami to 3 godziny 20 minut.
2009-12-11T22:01:11+01:00
Tu wazne są stopnie E i W
zatem
20stopni+30 stopni daje 50 stopnie
wiedząc, że jeden stopień to 4 minuty obliczamy różnicę czasu słonecznego
50×4=200 minut! co daje nam 3 godziny i 20 minut
1 5 1