Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:04:28+01:00
35600zl-100%
37202zl-x

x=37202zl*100%
---------------
35600

x=104.5

104%-100%=4%

Odp.Stosunek roczny wynosil 4%.

Przepraszam za pomylke.
2009-12-11T22:06:37+01:00
35600zł - 100%
37202zł - x %

37202zł x 100% 104,5%
------------------ = --------
35600zł 1


104,5% - 100% = 4,5% < odp
2009-12-11T22:09:00+01:00
35600=100%
37202=x

35600x=3720200 //:35600
x=104,5%

100%-104,5%=4,5%

Konto było oprocentowane 4,5%