Odpowiedzi

2009-12-11T22:09:44+01:00
Napisz że warto bym wolontariuszem bo pomagasz innym osobom.

opisz kilka pomocy z twojego życia jak zaczełes być wolontariuszem.potem podsumuj że twoje zycie się bardzo zmieniła od tej chwili itd.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:09:59+01:00
Moim zdaniem warto być wolontariuszem, gdyż niesienie innym pomocy daje ogromną satysfakcję. To niesamowite zobaczyć uśmiech na czyichś strapionych ustach, który jest największą radością dla nas - dla nas, bo to nam udało się go wywołać. Praca wolontariusza kolosalnie wzbogaca doświadczenia emocjonalne i pozwala dogłębnie zrozumieć sens ludzkiego istnienia, egzystowania, dna ludzkiego charakteru. Wolontariusz kształci swoje cechy, które pomagają mu także we współżyciu z osobami o trudnym charakterze, np. rozpieszczonych, upartych, niestabilnych. Ta praca jest bezinteresowna - i w tym tkwi jej piękno, gdyż to niepojęte jak praca z chorymi, niepełnosprawnymi może przenieść nas w ich magiczny, niedostępny świat a zarazem pomóc zrouzmieć nasz - brutalny, szary i bez serca.
2 5 2