Odpowiedzi

2009-12-11T22:09:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:14:05+01:00
Pan Marcin dostał w spadku 120 000 zł i wymienił je na funty brytyjskie po kursie 6,78 zł za 1 funt. Ile funtó otrzymał? Wynik podaj z dokładnością do 1 funta.

6,78 zł za 1 funta
120 000 zł za x
x=120 000:6,78
x=17699,115...
x≈17699 funtów

Jeśli zadowolona/y jesteś z rozwiązania,
to proś o pomoc i ...
kliknij na link:
http://zadane.pl/p/13585/madzia333
Pozdrawiam. Magda
2009-12-11T22:18:23+01:00