Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:12:11+01:00
100%-13%=87%

87% - 43500
100% - x

87x=4350000
x=50000

Samochód był warty 50000 zł
2009-12-11T22:12:12+01:00
87% = 43500 zł
100% = x

x=100%×43500/87%=50000zł

Samochód kosztował 50000zł
2009-12-11T22:19:59+01:00
X - cena samochodu rok temu

x - 0,13x = 43 500
0,87x = 43 500 / : 0,87
x = 50000 zł

odp.: samochód rok wcześniej kosztował 50000 złotych.