Odpowiedzi

2009-12-11T22:16:16+01:00
1-²/₅= ⅗

⅗*5,4t=3,24t
Na przechowanie przeznaczono 3,24 t owoców

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:17:39+01:00
5,4×2/5=54/10×2/5=108/50=2 8/50=2,16 tyle przeznaczono do sprzedaży
5,4-2,16=3,24 tyle przeznaczono do przechowania
1 1 1
2009-12-11T22:18:15+01:00
5,4t- ilość przywiezionego towaru
5/5- przywieziony towar
x-ilość ton owoców przeznaczonych na sprzedaż
2/5- towar przeznaczony na sprzedaż

5,4t ---- 5/5 5/5 to inaczej 1
x ------ 2/5 2/5 to inaczej 0.4

x=5,4t * 0.4 dzielone przez 1 ( kreska ułamkowa i na dole 1 )=2,16 - ton owoców przeznaczono na sprzedaż

5,4t - 2,16 t =3,24t


Odpowiedź: 3,24 ton owoców przeznaczono na przechowanie