Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:15:25+01:00
2499m n.p.m. Rysy - najwyższy szczyt w Polsce
1.8m p.p.m. depresja Raczki Elbląskie na żuławach - najniższy punkt

2499m n.p.m. - (-1.8m.n.p.m.) = 2500.8 m

odp. różnica wysokości względnej pomiędzy najwyższym i najniższym punktem w Polsce wynosi 2500.8metrów

81 4 81
2009-12-11T22:15:46+01:00
Rysy 2499m.n.p.m.
Żuławy Wiślane 1,8m.p.p.m.

2499--1,8=2499+1,8=2500,8m
68 4 68