Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:23:53+01:00
Pinczer średni(tzn standardowy)-Pies średniej wielkości, silnie zbudowany, mięśnie dobrze widoczne podczas ruchu. Dawniej uszy i ogon kopiowane, obecnie pozostawiane w stanie naturalnym, załamane do przodu, wysoko osadzone, w kształcie litery V, przekręcone do przodu w kierunku skroni. Oczy ciemne, owalne o dobrze przylegających powiekach. Sylwetka powinna być kwadratowa, czyli, długość tułowia równa się wysokości w kłębie.Pies średniej wielkości, silnie zbudowany, mięśnie dobrze widoczne podczas ruchu. Dawniej uszy i ogon kopiowane, obecnie pozostawiane w stanie naturalnym, załamane do przodu, wysoko osadzone, w kształcie litery V, przekręcone do przodu w kierunku skroni. Oczy ciemne, owalne o dobrze przylegających powiekach. Sylwetka powinna być kwadratowa, czyli, długość tułowia równa się wysokości w kłębie.Pies średniej wielkości, silnie zbudowany, mięśnie dobrze widoczne podczas ruchu. Dawniej uszy i ogon kopiowane, obecnie pozostawiane w stanie naturalnym, załamane do przodu, wysoko osadzone, w kształcie litery V, przekręcone do przodu w kierunku skroni. Oczy ciemne, owalne o dobrze przylegających powiekach. Sylwetka powinna być kwadratowa, czyli, długość tułowia równa się wysokości w kłębie.
2009-12-11T22:25:35+01:00
Budowa
Pies rasy miniaturowej, proporcjonalnie zbudowany. Zarys sylwetki powinien zamykać się w kwadracie.Uszy wysoko osadzone, stojące lub załamane w kształcie litery V. Ogon dawniej cięty (kopiowany), obecnie często pozostawiany naturalny.

[edytuj] Szata i umaszczenie
Szata krótka, raczej twarda, gładko przylegająca bez podszerstka. Umaszczenie czarne z rudymi znaczeniami (podpalaniami) lub jednolicie rude w różnych odcieniach. Włos krótki, gęsty, lśniący i liniejący.

Zachowanie i charakter
Pies o żywym temperamencie, odważny, bystry i spostrzegawczy. Lubi spacery. Posiada silny instynkt łowiecki oraz stróżujący. Zazwyczaj przejawia nieufność w stosunku do obcych, bywa szczekliwy.
2009-12-11T22:28:37+01:00
Zachowanie i charakter
Pies o żywym temperamencie, odważny, bystry i spostrzegawczy. Lubi spacery. Posiada silny instynkt łowiecki oraz stróżujący. Zazwyczaj przejawia nieufność w stosunku do obcych, bywa szczekliwy. Ratlery przywiązują się do jednego, ewentualnie dwóch członków rodziny.

Budowa.
Pies rasy miniaturowej, proporcjonalnie zbudowany. Zarys sylwetki powinien zamykać się w kwadracie.Uszy wysoko osadzone, stojące lub załamane w kształcie litery V. Ogon dawniej cięty (kopiowany), obecnie często pozostawiany naturalny.

Szata i umaszczenie
Szata krótka, raczej twarda, gładko przylegająca bez podszerstka. Umaszczenie czarne z rudymi znaczeniami (podpalaniami) lub jednolicie rude w różnych odcieniach. Włos krótki, gęsty, lśniący i liniejący.