Odpowiedzi

2009-12-11T22:20:34+01:00
L=3x−7+2x−3+4x+5+12x+12+8x−24=29x-17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:19:44+01:00
3x−7
o = 5a
o = 5*(3x - 7)
o = 15x - 35

2x−3
o = 5*(2x - 3)
o = 10x - 15

4x+5
o = 5*(4x +5)
o = 20x + 25

12x+12
o = 5*(12x + 12)
o = 60x + 60

8x−24
o = 5*(8x - 24)
o = 40x - 120
na rysunku jest foremny, więc albo każdy pięciokąt, tak jak u góry, albo jak zwykły pięciokąt to wszystklo się sumuje, oczywiście trzeba używac nawiasów
3x−7 + (2x−3) + (4x+5) +(12x+12) +(8x−24) = 3x - 7 + 2x - 3 + 4x + 5 + 12x + 12 + 8x - 24 = 29x - 17
2009-12-11T22:20:06+01:00
3x−7+2x−3+4x+5+12x+12+8x−24=-17+29x

Liczby normalnie dodajesz i x.Dalej sie nie da obliczyc bo nie wiadomo ile wynosci x.