Odpowiedzi

2009-12-11T22:24:15+01:00
Te złoża zachowujemy dla przyszłych pokoleń i są pod ochroną .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:25:41+01:00
Nie sa one eksploatowane ze wzgledu na mala ich ilosc wystepujaca w naszym kraju, jak rowniez na zbyt duze koszty wydobycia.

xDD
2009-12-11T22:27:01+01:00
Niektóre surowce nie są eksploatowane, ponieważ wydobycie ich wymaga dużego wkładu pieniężnego,wiąże to też duże ryzyko zanieczyszczenia i degradacji środowiska.Niektóre rudy są zamknięte z powodu małego zapotrzebowania na dany surowiec.