1. W jego środku jest igła magnetyczna ? [6liter]
2. Jeden z rodzajów magnesów trwałych ? [9liter]
3. ... żelaza, wytwarza się z nich magnesy ? [4liter]
4. Angielska nazwa północy ? [5liter]
5. Kolor oznaczający umownie biegun południowy ? [8liter]
6. Północny lub południowy ? [6liter]
7. W stogu siana lub magnetyczna ? [4liter]
8. Ma zdolność przyciągania kawałków żelaza ? [6liter]
9. Magnes pod prądem ? [13liter]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:32:55+01:00
1. kompas
2. neodymowy
3. rudy
4. north
5. czerwony
6. biegun
7. igła
8. magnes
9. elektromagnes
54 4 54
2009-12-11T22:33:47+01:00
1.kompas
2.neodynowy
3.
4.North
5.czerwony
6.
7.igla
8.magnes
9.elektromagnes
23 3 23
2009-12-11T22:35:09+01:00
1. kompas
2. neodymowy
3. rudy
4. north
5. czerwony
6. biegun
7. igła
8. magnes
9. elektromagnes
29 3 29