Odpowiedzi

2009-12-11T22:32:16+01:00
Uszereguj miasta od najcieplejszego do najchłodniejszego: Warszawa 27*C, Rzym 302K, Oslo 292K, Kair 45*C

Warszawa = 27st.
Rzym = 302 - 273 = 29st
Oslo = 292 - 273 = 19st.
Kair = 45 st.

A więc tak:

Kair, Rzym, Warszawa, Oslo
1 5 1
2009-12-11T22:34:21+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T22:35:36+01:00
Kair 45*C
Warszawa 27*C
Rzym 302k- 273=29*C
Oslo 292k - 273= 19*C

czyli:

Kair
Rzym
Warszawa
Oslo
1 3 1