Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T22:33:40+01:00
Http://209.85.229.132/search?q=cache:Ci5rJNP3wPMJ:www.adam2-1.com/wwwpl/www01/www01melodie/chwyty.html+chwyty+na+flet+prosty&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=opera
2009-12-11T22:33:23+01:00
Witam!
Ja mam a co? Pisz na prywatnej, bo nie wiem o co chodzi dokładniej,ale ja mam.
http://www.adam2-1.com/wwwpl/www01/www01melodie/chwyty.html
pzdr.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T23:58:07+01:00
Http://www.mariamat.republika.pl/pliki/r1t4s4.html