Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T23:21:35+01:00
Jestem optymistą ponieważ zawsze staram sie ocenic sytuacie zanim ona nastapi.Jestem zadowolona z życia,kazdy dzien przynosi mi radośc ,np. wiem że jak jutro wstane z łózka stanie się cos fajnego.Moze oczekuje od życie zbyt wiele ale czy na tym właśnie świecie człowiek nie ma prawa ządac tego czego chce,co lubi,jesli chodzi o przyszlosc.Zawsze staram się znaleśc kompromis w sytułaciach bez wyjsia,bo wiem że jednak wszystko ma początek i koniec.Każda sprawa powinna zostac wyjaśniona,nie powinna zostac bez echa.Widzę wszystko w dobrym świetle i zawsze mamdobry humor,ktury jest zarazliwy dla innych.
Najlepsza Odpowiedź!
  • zntt
  • Początkujący
2009-12-11T23:21:36+01:00
Jestem optymist ą, ponieważ dostrzegam dobrre strony życia.
Umiem patrzeć na świat w jasnych kolorach. dostrzegam, że
szkalnka z wodą jes w połowie pełna, a nie pusta.
jestem optymistą, iż potrafię pozytywnie postrzegać rzeczywistość. Patrzę na świat przez rózowe okulary .
Postrzegam ludzi i zdarzenia jako dobre.
Wierzę w siebie, podnoszę się po niepowodzeniach, stykam się z problemami (próbuje je rozwiązać zamiast zamartwiać się) .
7 3 7