-3 do potęgi 4
-(-1,5) do potęgi 3
-1, do potęgi 2
-(-dwie czecie ) do potęgi 4 (w ułamku)
dwie trzecie do potęgi 3 (w ułamku)
(-3) drugie do potęgi 2 (w ułamku)
2
-
3 do potęgi 2 (w ułamku)
-5 do potęgi 3
____________
(-3) do potęgi 2

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T17:33:47+02:00
-3 do potęgi 4=81
-(-1,5) do potęgi 3=3,375
-1, do potęgi 2=1
-(-dwie czecie ) do potęgi 4 (w ułamku)=-16/81
dwie trzecie do potęgi 3 (w ułamku)=8/27
(-3) drugie do potęgi 2 (w ułamku)=9
2
-
3 do potęgi 2 (w ułamku)=2/9
-5 do potęgi 3 -125
____________ =_______=-25/3
(-3) do potęgi 2 9
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T17:35:04+02:00
-3^4=81
(-1,5)^2=2,25
-(-2/3)^4=-16/81
(2/3)^3=8/27
(-3/2)^2=9/4
ostatni zapis zrozumialam tak:
2-3²-5³
--------=
-3²

2-9-125
=------------=
9

=-132/9= -14 6/9= -14 2/3