Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T23:27:03+01:00
Ułóż sobie co tj.:plan wydarzeń!
I później układaj punkty.
To najlepszy sposob! ;]

Pozdrawiam ;P
1 5 1
2009-12-11T23:30:11+01:00
Kryteria oceny
1.Tytuł
2. WSTĘP
-Nawiązuje do tematu i wprowadzam do rozwinięcia (muszę użyć wyrazów z tematu)
-Wprowadzić bohaterów, czas i miejsce wydarzeń
3.ROZWINIĘCIE
-nie pisze wszystkiego co wiem, wybieram tylko wiadomości na temat
-rozwijam temat akapitami, a w każdym akapicie co najmniej trzy zdania rozwinięte.
-w każdym akapicie musi być spójność tzn. jedno zdanie wypływa z drugiego
-ożywię styl równoważnikami zdań, zdaniami wykrzyknikowymi i pytającymi (np. Cisza! Czy nikogo tu niema?)
-wprowadzam elementy np. krótkiego opisu (pejzażu, osoby, rzeczy, zjawiska) wyrażam swoje uczucia (np. Ach, jak tu pięknie!), wprowadzam króciutki dialog.
-nie powtarzam tych samych wyrazów (np. być)
-piszę zdaniami rozwiniętymi
4.ZAKOŃCZENIE
-podsumówuje temat i wyciągam wnioski (pouczenia, morał)
-używam wyrazów z tematu
-stosuję słownictwo np. myślę, uważam że, jestem przekonana, moim zdaniem, według mnie, niewątpliwie
Na ocenę wpływa również:
-kaligrafia i estetyka zapisu
-styl, język, (budowa zdań)
-ortografia
-akapity

5.Osiągnę spójność, gdy zastosuję wyrazy: na przykład, na początku, następnie, później, przedtem, potem, po pewnym czasie, zanim, wkrótce, podczas gdy, po chwili, nagle, wtem, w tej samej chwili, w mgnieniu oka, więc, zatem, toteż, dlatego, gdy, kiedy