Wymienione poniżej funkcje lasu podziel na przyrodnicze i gospodarcze;
dostarcza drewna i roślin leczniczych, reguluje obieg wody w przyrodzie, dostarcza grzybów, chroni gleby na stokach przed erozją, dostarcza zwierzyny łownej, pochłania CO2, jest środowiskiem życia dla organizmów żywych, jest miejscem rekreacji dla człowieka, produkuje tlen.

będę wdzięczna za szybką i dobrą odpowiedź. ;))
dziękuje ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-11T23:38:38+01:00
Przyrodnicze : reguluje obieg wody w przyrodzie, chroni gleby na stokach przed erozją, pochłania CO2, jest środowiskiem życia dla organizmów żywych, produkuje tlen

reszta gospodarcze :)
30 3 30
2009-12-11T23:40:04+01:00
Przyrodnicze:
-reguluje obieg wody w przyrodzie
-chroni gleby na stokach przed erozją
-pochłania CO2,
-jest środowiskiem życia dla organizmów żywych,
-produkuje tlen.
Gospodarcze:
-dostarcza drewna i roślin leczniczych,
-dostarcza grzybów,
-dostarcza zwierzyny łownej,
-jest miejscem rekreacji dla człowieka.
xDD
47 4 47