Odpowiedzi

2009-12-12T07:56:12+01:00
Jedyne co znalazłem to:
Shemale w Indiach to osobna płeć. Najczęściej ludzie tacy trudnią się prostytucją. Taka niższa kasta.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T09:36:53+01:00
Shemale (ang. Ona mężczyzna) – mężczyzna, będący na granicach płci, który dzięki przyjmowaniu syntetycznych hormonów żeńskich nabył drugorzędne i trzeciorzędne cechy płciowe (wzrost tkanki tłuszczowej na biodrach, pośladkach, udach, wzrost piersi, zanik zarostu, delikatna zmiana barwy głosu). Jest to rodzaj transgenderysty (z mężczyzny na kobietę), który nie identyfikuje się ze swoja płcią (męską). Psychicznie czuje się kobietą i orientacja seksualna jest skierowana ku osobom płci męskiej. Mężczyzna shemale decyduje się czasami na upiększające zabiegi plastyczne twarzy lub np, powiększenie piersi. Nie decydują się na finałową operację zmiany płci czyli na kastracje/przemodelowanie plastyczne penisa na pochwę). Zażywanie hormonów powoduje jednak, że podczas orgazmu ejakulacja może nie występować lub występować w minimalnych ilościach.

Termin jest używany w tzw. seks biznesie wobec trasgenderycznych osób, które nie przeszły operacji zmiany płci.
2009-12-12T13:51:12+01:00
Prawdo podobieństwo wynosi 50 na 50 czyli pół na pół