Marek mieszka w odległości 3 km od szkoły. Rano wyjeżdża do szkoły rowerem o godz. 7:30. Z jaką prędkością musi jechać, aby zdążyć do szkoły na godzinę 8:00 ??
Proszę szybko i żeby było rozpisanę jak to jest zrobione
daje naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T09:11:55+01:00
Musi przejechać 3km w 30 min.
30 min = 0,5h

Prędkość to stosunek drogi do czasu.

3 km / 0,5 h = 6km/h
2009-12-12T09:13:51+01:00