Odpowiedzi

2009-12-12T09:56:25+01:00
Gobi - pustynia w Azji
grotołaz albo speleolog pzdr ;)
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T09:55:44+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T09:58:37+01:00
Gobi - wyżynny obszar stepów, półpustyń i pustyń w Azji Wschodniej, leżący na terenie południowej Mongolii i północnych Chin.Po Saharze druga największa pustynia świata.

Człowiek który odkrywa mało dostępne przejścia jaskiń to grotołaz [?] ( nie jestem pewna )

Pozdrawiam :)
1 5 1