Odpowiedzi

2009-09-07T17:43:38+02:00
Edward Rydz-Śmigły
Wacław Stachiewicz
Józef Unrug
Józef Zając
Tadeusz Kutrzeba
Kazimierz Sosnkowski
Tadeusz Piskor
Stefan Dąb-Biernacki
Juliusz Rómm
Wilhelm Orlik-Rückemann
Franciszek Kleeberg
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:18:27+02:00
Armia 'Pomorze' - gen W.Bortnowski
Lądowa Obrona Wybrzeża - kontradmirał Józef Unrug
Armia 'Modlin' - gen. E. Przedrzymirski-Krukowicz
Armia 'Poznań' - gen. Tadeusz Kutrzeba
Armia 'Małopolska' - gen. Kazimierz Sosnkowski
Armia 'Lublin' - gen. Tadeusz Piskor
Armia 'Prusy' - gen. Stefan Dąb-Biernacki
Armia 'Łódź' i Armia 'Warszawa'- gen. Juliusz Rómmel
Korpus Ochrony Pogranicza - gen. Wilhelm Orlik-Rückemann
Samodzielna Grupa Operacyjna 'Polesie' - gen. Franciszek Kleeberg
Samodzielna Grupa Operacyjna 'Narew' - gen. Cz. Młot-Fijałkowski
Armia 'Kraków' - gen. A.Szylling
Armia 'Karpaty' - gen.K. Fabrycy
Obwód 'Wyszków' - gen. S. Skwarczyński
3 4 3