Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Azai
  • Rozwiązujący
2009-09-07T17:48:05+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Podaj znaczenia:
rozwinąć skrzydła- rozwinąć swoje umiejętności, pokazać swój talent
mieć skrzydła u ramion- czuć się swobodnym, radosnym, mieć zapał do działania
zerwać się do lotu- nagle podjąć działanie
dodać komuś skrzydeł- motywować kogoś, zachęcać
patrzeć na coś z lotu ptaka- patrzeć na coś ogólnie, z dużej perspektywy
1 1 1
2009-09-07T18:49:04+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Rozwinąc skrzydla- rozpoczac intensywna dzalalnosc, wykorzystujac swoj talent, swoje zdolnosci zaczac odnosic sukcesy
miec skrzydla u ramion- ktos doznaje uczucua swobody, radosci , szczescia, ma chęc do dzialania
dodac komus skrzydel- ktos zacheca kogos do dzialania, dodaje komus zapalu, budzi czyjs entuzjazm
patrzec na cos z lotu ptaka- patrzec na cos zgóry
zerwac sie do lotu- podobnie jek do rozwinac skrzydla