Odpowiedzi

2009-12-12T10:06:08+01:00
Sielanka
spokój
obcowanie z bogiem
otaczająca flora i fauna
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:04:35+01:00
1. Położenie graficzne
na wschodzie w Eden, żyzna ziemia
otoczona 4 rzekami

2. Atrakcje turystyczne
ogród, drzewa z owocami w środku ogrodu
jest drzewo życia dobra i zła, rzeka,
czerwone kamienie, złoto, drzewa owocowe
dające obfite dary.

3. Historia
Pierwotny stan szczęścia mówi nam o tym:
że stworzywszy istote żywą wymagane było,
aby poznała cały Eden i wszystkie stworzenia
żywe i dające im nazwę miał umieć z nimi żyć
tak jak z kobietą którą była stworzona z jego
żebra mieli żyć zgodnie i bez grzechu.

7 4 7