Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T10:07:34+01:00
Klikasz prawym na niebieski pasek i odhaczasz zablokuj pasek zadań. Później jedziesz myszką na ten wystający pasek i pojawi Ci się strzałeczka zamiast kursora. Wtedy klikasz lewym, ciągniesz w dół aż będzie tyle paska ile chcesz. Jak już ustawisz wysokość klikasz prawym na niebieski pasek i zahaczasz 'zablokuj pasek zadań'
2009-12-12T10:07:41+01:00
Kliknij prawym przyciskiem myszy, jeśli jest "ptaszek" koło zablokuj pasek zadań to go wyłącz i najedź myszą na linię przeciągnij na dół i gotowe;)

Powodzenia;)
2009-12-12T10:07:09+01:00
Najedź na koniuszek górny
pokaże ci się strzałka i zjedź w dół :)