Odpowiedzi

2009-12-12T12:06:28+01:00
1. Po pierwsze, bo żyli w tym okresie. A po drugie renesans (oświecenie) to byl okres, gdzie ludzie zaczeli się interesować wszystkim do okoła.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:08:03+01:00
1.Byli ludźmi renesanu,gdyż żyli i ''tworzyli'' w latah ktorych trwał renesans a nie np. romantyzm.Leonardo da Vinci był nawybitniejszym malarzem tego okresu.Krzysztof Kolumb odkrył Amerykę w 1974 roku...
2.Ostatni Jagielonowie chcieli jak najwięcej przyczynić się do polityki zagraniznych krajów.Np. Jagiełło pomagał ludziom i ważnym osobitnością...
3.Przyczynami reformacji było:
-liberum veto
-wolna elekcja
-wtrącanbie się państw sąsiednich w wewnętrzne sprawy Polski i nie tylko...
-Satnisła August Poniatowski był zwolennikiem reform i próbował je przeprowadzać w sposób ostrożny...
1 5 1