Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T10:52:54+01:00
CREDO in Deum Patrem omnipotentem, Creatorem caeli et terrae. Et in Iesum Christum, Filium eius unicum, Dominum nostrum, qui conceptus est de Spiritu Sancto, natus ex Maria Virgine, passus sub Pontio Pilato, crucifixus, mortuus, et sepultus, descendit ad inferos, tertia die resurrexit a mortuis, ascendit ad caelos, sedet ad dexteram Dei Patris omnipotentis, inde venturus est iudicare vivos et mortuos. Credo in Spiritum Sanctum, sanctam Ecclesiam catholicam, sanctorum communionem, remissionem peccatorum, carnis resurrectionem et vitam aeternam. Amen.
2009-12-12T10:53:59+01:00
Symbolum Apostolorum ----------------------------(Sklad Apostolski)

Credo in Deum, Patrem omnipotentem, Wierzę w Boga, Ojca wszechmogacego,

Creatorem caeli et terra. Et in Stworzyciela nieba i ziemi. I w Jezusa

Jesum Christum, Filium ejus unicum, Chrystusa, Syna Jego jedynego,

Dominum nostrum: qui conceptus est Pana naszego. Ktory sie poczal

de Spiritu Sancto, natus ex Maria z Ducha Swietego; narodzil z Maryi Panny.

Virgine, passus sub Pontio Pilato, Umeczon pod Ponckim Pilatem, ukrzyzowan,

crucifixus, mortuus, et sepultus: umarł i pogrzebion.

descendit ad inferos; tertia die Zstąpił do piekieł, trzeciego dnia

resurrexit a mortuis; ascendit ad zmartwychwstal. Wstapil na niebiosa,

caelos, sedet ad dexteram Dei siedzi na prawicy Boga Ojca

Patrisomnipotentis: inde venturus wszechmogacego.Stamtad przyjdzie

estjudicare vivos ad mortuos. Credo sadzic zywic i umarlych. Wierze

in Spiritum Sanctum, sanctam w Ducha Swietego, Swiety Kosciol

Ecclesiam catholicam, Sanctorum powszechny, swietych obcowanie,

communionem, remissionem peccatorum, grzechow odpuszczenie,zywot wieczny.

carnis resurrectionem, vitam

aeternam.

Amen. Amen.
  • zsd
  • Początkujący
2009-12-12T10:58:49+01:00
Ojcze nasz po łacinie

Pater noster qui es in coelis,
sanctificetur nomen tuum;
adveniat regnum tuum;
fiat voluntas tua sicut in coelo et in terra;
Panem nostrum cotidianum da nobis hodie;
et dimitte nobis debita nostra, sicut et nos dimittimus debitoribus nostris;
Et ne nos inducas in tentationem;
sed libera nos a malo.
Amen.