Odpowiedzi

2009-12-12T11:32:37+01:00
Scrooge w młodości był chciwy , chytry , skryty i zamknięty w sobie . Miał on długi nos , policzki pokryte bruzdami , oczy obwiedzione czerwoną obwódką oraz zabarwione sinością wąskie wargi . Żył on samotnie . "Nie rozstawał się nigdy z tym swoim własnym , osobistym zimnem ; mroził powietrze w kantorze podczas letnich upałów i pilnował , aby ów mróz nie zelżał nawet w dniu Bożego Narodzenia"
Wszyscy bali się go: "Nie było wichury sroższej niż on , nie było śnieżycy bardziej zawziętej ani niemiłosierniejszej ulewy " . Nawet żebracy nie prosili go o
jałmużnę .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:56:02+01:00
Scrooge w młodości był wesoły, pogodny itp. Był przystojny , mądry , wysportowany i chetnie chodzil na bale. Chciał prowadzić spokojne zycie i wraz ze wspulnikiem założym firmę . Wzbogacał się a kiedy jesgo wspólnik zmarł stał się chciwy. Nie dawał dni wolnych pracownikom i nie dawał im podwyżak...
Dalej już sam wymyśl.
2 3 2