Odpowiedzi

2009-12-12T10:59:16+01:00
Susza fizjologiczna wystepuje wowczas gdy roslina nie moze pobierac wody pomimo,iz woda tam wystepuje
czynniki zbyt niska temp.powietrza,zaduze zasolenie gleby,zbyt male napowietrzenie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:01:25+01:00
Susza fizjologiczna to okres, w którym roślina nie może pobierać wody z otoczenia, chociaż jest ona dostępna. występuje ona najczęściej zimą.
powody: niska temperatura, za duże zasolenie gleby, za mało tlenu, ale najczęściej jest to za dużo soli w wodzie.
  • fhm
  • Początkujący
2009-12-12T11:16:57+01:00
Zjawisko suszy fizjologicznej pojawia się u roślin z powodu niskiej temperatury, zbytniego zasolenia gleby i najczęściej w chłodnych miesiącach. (późna jesień, zima) Kolejnym powodem suszy może być stosowanie zbyt dużej ilości nawozu, czy też nawozu nieodpowiedniego dla danej rośliny. Ogólnie susza fizjologiczna to niemożność pobierania przez roślinę wody z otoczenia, nawet jeśli ona tam jest.