Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:07:23+01:00
W czerwonej stajni trzydzieści białych koni
kłapie a czasem ze strachu dzwoni
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T11:15:52+01:00
CO TO JEST:
My jesteśmy twoje,precz cukierki, ciastka, kremy,masz dbać o nas całe życie,
psuć się więcej już nie będziemy,dobrą szczotkę zawsze miej.Niech wciąż dobrze je szoruje,zabezpiecza, konserwuje.
ODP. ZĘBY