Odpowiedzi

2009-12-12T11:15:42+01:00
W Google wpisz flasch youtube- download i wejdź w pierwszą stronę i tam pobierzesz :)
Każdy Ci tak powie :)
1 1 1
2009-12-12T12:26:47+01:00
Wpisz w Google flasch youtube - download i wejdź w pierwszą stronę i tam pobierzesz xDD
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:04:24+01:00
Http://www.adobe.com/products/flashplayer/ do odtwarzania plików flash. http://get.adobe.com/flashplayer/ do pobrania.