Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:18:16+01:00
Język Ojczysty jest bardzo zniekształcony. Wiele w nim zwrotów z innego języka, wiele wulgaryzmów. Z języka polskiego kiedyś coś zostanie, a na razie zabieramy słownictwo z innych krajów. Nasz język jest bardzo trudny, ale jednocześnie piękny. Od najmłodszych lat uczą nas mówić rodzice i dziadkowie. I to jest piękne. Potem w szkole uczymy się kilku bądź kilkunastu języków, zależy od szkoły. Poszerzamy naszą wiedzę językową i lepiej nam się potem z innymi poza granicami Polski porozumieć. Naród zawsze będzie żył. A język polski tak łatwo nie przeminie, nawet Hiszpanii po Polsku rozmawiają, bo się nauczyli podstawowych słów po Polsku, np: ' Dzień Dobry', 'Ładny mamy dziś dzień', i polskie znaki bardzo dobrze im idą. Nie tylko Polacy chcą się uczyć Polskiego, ale także ludzie z innych krajów.

Mam nadzieję, że pomogłam ;).
1 5 1
2009-12-12T11:21:01+01:00
Naród jest złożoną częścią społeczności świata. Charakteryzuje go odrębność kulturowa oraz językowa spośród innych nacji. Korzysta on z dóbr dorobku własnych przodków. Ważne jest to, aby każdy człowiek należący do danego kraju kultywował ten dorobek. Jeśli większość ludzi z danego narodu przestanie porozumiewać się danym językiem, to z czasem on zaniknie, ponieważ inne narody nie będą chciały się go nawet uczyć, ponieważ nie miały by się z kim porozumiewać.
2 3 2