Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:29:59+01:00
A-igła, pilniczek do paznokci
b-nóż, słup latarniany
c- rzemyk, prześcieradło
1 1 1
2009-12-12T11:29:28+01:00
A) cienkie i mocne : długopis
b) cienkie, mocne i długie : lina
c) cienkie, mocne, długie i jasne : biały kabel

Mam nadzieję, że pomogłam ;).
2009-12-12T11:31:02+01:00
A) kordonek (taka nić mocna, ale cienka)
b) lina , sznur
c) kordonek