Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:37:27+01:00
40-2⁴₇÷[(-0,12+³₄)÷12,5]∞(1,4)= 40-2⁴₇:(0,63:12,5)∞(1,4)=
=40-2⁴₇:0,0504∞(1,4)=40-51¹₄₉∞(1,4)=-18⁴⁸₄₉∞(1,4)
2009-12-12T11:42:20+01:00
40-2⁴₇÷[(-0,12+³₄)÷12,5]∞(1,4)= 40-2⁴₇:(0,63:12,5)∞(1,4)=
=40-2⁴₇:0,0504∞(1,4)=40-51¹₄₉∞(1,4)=-18⁴⁸₄₉∞(1,4)
2009-12-12T11:59:44+01:00
40-2⁴₇÷[(-0,12+³₄)÷12,5]×(1,4)=40-18/7÷[(-0,12+0,75)÷25/2]×14/10=
=40-18/7÷[(63/100)×2/25]×14/10=40-18/7÷(63/1250)×14/10=
=40-18/7×1250/63×14/10=40-4500/63=40-500/7=-220/7=-31 3/7