Odpowiedzi

2009-12-12T11:32:47+01:00
Bohater dynamiczny to taki którego charakter zmienia się w trakcie trwania utworu
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:34:37+01:00
Jurand to postać dynamiczna, ponieważ gdy go poznajemy jest rycerzem, który chce walczyć. Gdy porywają mu córkę, kaleczą go, zmienia się. Nie chce walczyć ani się mścić.

Bohater Dynamiczny czyli postać która w utworze ulega wewnętrznym przemianom.
5 3 5
2009-12-12T11:35:46+01:00
Bohater trzecioplanowy, jednooki, mężny rycerz mazowiecki, który po śmierci swej ukochanej żony [ zmarła nagle podczas napaści Niemców na Spychów ] poświęcił się zemście i stał się postrachem mieszkających w bliższym i dalszym sąsiedztwie jego siedziby Niemców i Krzyżaków.

Mam nadzieję, że pomogłam ;).
1 5 1