Odpowiedzi

2009-12-12T11:47:16+01:00
Warto czytać książki ponieważ........!!no nie wiem jak pomyślę napiszę...
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:48:35+01:00
Książka to słowo powszechne w owych czasach, dla jednych książka jest nudna, dla drugich ciekawsza. Najczęściej gdy musimy przeczytać lekture szukamy koła ratunkowego np. obejrzeć film(na podstawie książki) lub streszczenie. Film nie zawiera tyle szczegółów co film, w książce są podane bujne krajobrazy oraz przeróżnych wiele innych rzeczy. Dlatego serdecznie chcielibyśmy was zachęcić do czytania książek one nas mogą nauczyć a film nie.


Dalej musisz pomyśleć sam/sama. jesli sie podoba daj rozwiazanie ;)


Pozdrawiam