1. Jak zagadać do panny której się nie zna. ( bez żadnych wulgaryzmów (masz fajna dupę lub coś podobnego )
2. Załóżmy umawiam się na spacer jak zacząć spotkanie widzisz ja podchodzisz
( i co robisz chodzi mi o to czy pocałować w policzek czy jak ( 1 raz ją widzę gadałem z nią przez neta )
3. o Czym po przywitaniu wtedy zagadać.....

Nietypowe ale nie oczekuje odpowiedzi BĄDŹ SOBA !! XD

2

Odpowiedzi

2009-12-12T11:39:16+01:00
Siema, fajna jesteś -poznamy się bliżej ?
uśmiechnąć się ładnie i pocałować ją w rękę. Na policzek za wcześnie ;).
Co słychać? Jak tam w szkole? i takie tam ;). jak z normalną koleżanką ;p
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:44:16+01:00
1. -Cześć, ładnie dziś wyglądasz (uśmiech). Miałabyś ochotę na spotkanie, tak przy czymś gorącym, albo spacer?
2. Podejść do niej, przywitać się, powiedzieć coś miłego, np.: "Miło Cię widzieć, ty jesteś (np. Anita), prawda? Ładnie wyglądasz.
3. - Jakie kolory lubi najbardziej, dzień tygodnia, czy coś takiego. Czy Cie lubi, tak na pierwszy rzut oka...

Przy każdej wypowiedzi dobrze się jest uśmiechać, nie być sztywnym.