Wypiszę 15 najpotrzebniejszych rzeczy, których potrzebowałbym na bezludnej wyspie. Uzasadnie swój wybór. ( Właśnie omawiamy Robinsona).
1) Ostry nóz ! Bo bez niego nic nie mogłabym zrobić
2) Krzemienie! Muszę mieć się czym ogrzać i przygotować jedzenie.
3).....
4)...
Proszę o pomoc!!!

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T11:57:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:05:50+01:00
Rzeczy potrzebne na bezludnej wyspie:
1.Nóż- Potrzebny do przecinania itp.
2.Krzemień- Pomorze we wznieceniu ognia.
3.Kompas- Pomorze określić położenie geograficzne.
4.Mapa- po określeniu wspólrzędnych dowiemy się gdzi jesteśmy.
5.Woda- Potzrebna do zaspokojenia pragnienia.
6.Żywność- Potrzebna do zaspokojenia głodu.
7.Latarkę- Żeby sobie poświecić w ciemności.
8.Baterie- Potrzebne do latarki.
9.Zegarek- Posłuży do określenia czasu.;)
10.Zapałki- W razie gdyby z krzemieniem nie wypaliło.
11.Książkę- Żeby jakoś "zabić czas".
12.Apteczke- Na wypadek jakiegoś bólu czy coś...
13.Namiot- Żeby mieć dach nad głową.
14.Śpiwór- Żeby mieć ciepło w nocy... ;)
15.Wędkę- Pomorze w złowieniu pożywienia.
2009-12-12T13:00:56+01:00
1) Podręczna siekierka do rąbania drewna na opal.
2) Zapas żywności (tej podstawowej).
3) Amunicja oraz broń do obron przed drapieżnymi zwierzętami.
4) Ubranie.
5) Dobre buty.
6) Jakieś zwierzę z gospodarstwa domowego np. koza (jako źródło mleka).
7) Zapałki.
8) Ziarna różnych zbóż jako kolebka do powstania pola uprawnego.
9) Rower do poruszania się po wsypie w szybszym tępie.
10) Zeszyt i długopis do zapisania ilości dni (coś w stylu kalendarza) oraz jakiś ważnych dla siebie rzecz.
11) Koc oraz poduszka dla wodnego spania.
12) Łopaty (będzie pomocna przy sianiu roślin i orce).
13) trawa