Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:55:44+01:00
[(2,37+3,03):0,09+12⅔:7-15,9-¹³/₂₀]:26⅕=
=5,4:0,09+12⅔:7-15,9-0,65=60+³⁸₃*¹₇-16,55=43,45+38/21=
=43,45+1¹⁷₂₁≈43,45+1,8=45,25
2009-12-12T12:01:27+01:00
[(2,37+3,03):0,09+12⅔:7-15,9-¹³/₂₀]:26⅕=
[5,40:0,09+38/3*1/7-15,90-0,65]:131/5=
[60+38/21-15,25]*5/131=
[61 i 17/21- 15¼]*5/131=
[61 i 68/84- 15 i 21/84]*5/131=
[46 47/84]*5/131=
46½*5/131=
93/2*5/131=
465/262=
1 203/262