W 1989r. uchwalono Konwencję Praw Dziecka. Wśród wyminionych praw zaznacz te które nie uwzględniono w Konwencji. Uzasadnij i powiedz dlaczego te które uwzględniono i tych których nie uwzględniono w Konwencji.
a)prawa osobiste
b)prawa kulturowe
c)prawa ekonomiczne
d)prawa socjlane.
.... prosze o pomoc! dam najlepsze:))

2

Odpowiedzi

2009-12-12T11:54:31+01:00
W konwencji nie uwzględniono :
Praw ekonomicznych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T11:57:55+01:00
PRAWA osobiste ,tak ponieważ każde dziecko ma prawo do prywatności ale w nie dużym stopniu.
prawa kulturowe tak każdy może się rozwijać kulturowo
prawa ekonomiczne nie
prawa socjalne tak
1 1 1