Krzyżówka:
1. Nitkowate struktury budujące ciało grzyba.(8 liter)
2. Jeden z grzybów którego zarodniki powstają na koncach strzępek (9 liter)
3. Przeprowadzaja fermentacje alkoholową (7 liter)
4. Jeden ze sposobow bezpłciowego rozmnazania sie grzybów
(11 liter)
5. Składnik ściany komurek grzybów. (7 liter)
6. Symbioza, np. borowika z dębem. (8 liter)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:01:18+01:00
1.strzepki
2.pieczarka
3.drozdze
4.paczkowanie
5.otoczka i 6 nie wiem
16 3 16
2009-12-12T12:05:05+01:00
1.Strzępki
2.Pieczarka
3.Drożdże
4.Pączkowanie
5.Chityna
6.Mikoryza
9 4 9
2009-12-12T12:05:36+01:00
1. strzępki
2. pieczarka
3. drożdże
4. pączkowanie
5. chityna
6. mikoryza
3 5 3