Odpisać emaila do koleżanki która jest zaniepokojona brakiem wiadomości od ciebie przyczyną była moja choroba musze odpisać jej iż:
*podziękować za e-maila i poprosić za brak odpowiedzi na nie
*określić problemy zdrowotne i wyjaśnić dlaczego były one dla mnie uciążliwe
*opisz dotychczasowe leczenie i jego rezultaty
*i napisać jak się czuje teraz

2

Odpowiedzi

2009-12-12T12:06:02+01:00
[miasto], den [data]
Hallo [imię kolezanki]

Sorry, dass nicht antwortete, war ich krank. Ich habe eine Lungenentzündung, die Augen kniff mich, hatte ich eine volle Nase. Es war schwer zu beantworten. Jetzt fühle ich mich besser, ist die Behandlung funktioniert. Der Arzt sagte, dass er bald wieder erholen würde. Vielen Dank für Ihr Anliegen.

Dein [twoje imie]


Może być coś źle, rano źle kontaktuję.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:44:39+01:00
Hallo Sylvia,
dank für Deine E-Maila. Ich wollte Dich entschuldigen dass ich nicht schrieb ab. Er krankt von zwei Wochen auf der Grippe. Ich war in dem Krankenhaus. Ich keinen Kontakt sehr hatte mit den Bekannter. Ich bin zurzeit zu Hause ich fühle mich besser. Er bekommt Arzneimittel. Jetzt erst ich fühle mich einzig.
Viele Grüse
Marzena

Cześć Sylwia,
dzięki za e-maila. Chciałam Cię przeprosić że nie odpisywałam. Od dwóch tygodni choruje na grypę. Byłam w szpitalu. Nie miałam kontaktu bardzo z znajomymi. Obecnie jestem w domu czuję się lepiej. Dostaje leki. Teraz dopiero czuję się znakomicie.
Wiele całusów
Marzena
1 5 1