Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:06:41+01:00
A) torba, buty, spodnie skórzane,
b) płaszcz (jeśli się go położy to jest płaski),
c) futerał na komórkę/okulary, pasek do spodni,
2009-12-12T12:07:10+01:00
A] skóra - taka np kurtka
b] pasek do spodni lub wkładka do butów
c] rurki - spodnie są skórzane , jak się połozy to płaskie a wąskie mogą być po założeniu


nie wiem czy o to chodziło x d