Odpowiedzi

2009-12-12T12:14:34+01:00
40-2⁴₇÷[(-0,12+³₄)÷12,5]×(1,4)= 40-2⁴₇÷[(-9/20)÷12,5]×(1,4)=
=40-2⁴₇÷0,036×(1,4)=40-0,09×(1,4)=40-0,126=39,874
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:18:02+01:00
40-2⁴₇÷[(-0,12+³₄)÷12,5]×(1,4)=
40-2⁴₇÷[(-0,12+0,75)÷12,5]×(1,4)=
40-2⁴₇÷[(0,63)÷12,5]×(1,4)=
40-(18/7)÷ (0,0504)×(1,4)=
40-(18/7)*(625/29)*(7/5)= //skracam 7 i 7 oraz 625 i 5//
40-18*(125/29)*1=
40-(2250/29)=
40-77 i 17/29= -37 17/29