Kod. Każdą z cyfr od 1 do 6 użyto jeden raz, aby utwożyć kod kasy pancernej Piscou. Ta sześciocyfrowa liczba jest parzysta. Dla kazdej pary sąsiednich cyfr, jedna jest wielokrotnościa drugiej. Jaki jest kod kasy pancernej?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:11:26+01:00
Końcową cyfrą może byc 2, 4 lub 6
początkową napewno będzie 1 gdyż wielokrotnością 1 jest 1
więc po ułożeniu cyfr wyszedł mi kod
631542
2009-12-12T12:13:09+01:00
3-6-1-5-4-2

nie wiem ale sprawdź to tak mi się wydaje