Kto mi przetłumaczy parę zdań ? Potrzebne mi do gry, bo nie wiem ocb...

Pierwsze :
There should be some uniforms in the barracks... but it's impossible to get in through the front. Is there another entrance ?

Drugie :

There are other pisoners being held besides Katara. Rescue the prisoners.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T12:12:42+01:00
Tam powinien być jakimiś mundurek w koszarze... ale tego nie można przyjechać dzięki frontowi. Jest tam inne wejście?

Tam są inni więżniowie przebywający poza Katararem. Ocal więźniów.
2009-12-12T12:12:56+01:00
1. Nie powinno być pewne mundury w koszarach ... ale nie można dostać się przez front. Czy jest inne wejście?b / Jakoś tak

2. Tu są innym (pisoners) - będący trzymany oprócz (Katara). Ratunek więzień
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:18:22+01:00
Tam powinien być jakiś mundurowy w koszarach.. Ale to jest niemożliwe wchodzić przez front. Jest tam inne wejście?


Tam są inni więźniowie przebywający poza Katararem. Ocal więźniów.