Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:14:00+01:00
Szczęście można znaleźć tylko jeśli jest się uczciwym i miłym dla innych osób.Jeżeli nie są marne szanse że je znajdziemy,chyba że zmienimy swoje postępowanie i staniem się lepsi.
1 1 1
2009-12-12T12:15:25+01:00
Gdzie można znależć szczęście?

Naprawdę trudno opisać to wierszem



Można go szkukać przez życie całe

Lekceważąc radości pozornie małe

A cieszyć się mozna też z małych rzeczy

Bo wtedy humor jest dużo lepszy



Niektórzy ludzie dużo zarabiają

Ale pieniądze szczęścia nie dają

Więc szczęśliwi na pozór wracają do domu,

ale on jest pusty więc płaczą po kryjomu



Niektórzy zwracają się ku ciągłej zabawie

Ale czy to szczęście- powiedziałbym prawie

A prawie robi naprawdę wielką rożnicę

Więc rankiem patrząc w lustrze na swoje odbicie

Widzą mocno podkrążone i zapite oczy

Wiedząc że w takim życiu nic ich nie zaskoczy

A kiedy imprezy wreszcie się im znudzą

Tym że są szczęśliwi więcej sie nie łudzą



Więc może przyjaciółmi otoczyć się najlepiej

Wiedząc, że ktoś po ramieniu zawsze Cię poklepie

Gdy będziesz tego najbardziej potrzebował

I przyjdzie Cię odwiedzić gdy nadejdzie choroba

Prawdziwy przyjaciel Cię nigdy nie zdradzi

Więc czy sama przyjażń do szczęścia prowadzi?

Lecz co gdy przyjaciele założą rodziny

I w minuty rozmów zamienią się godziny

Wyjadą na wczasy ze swymi pociechami

Ciesząc się w nocy w sypialniach żonami

A Ty będziesz sam w domu zalewając smutki

Topiąc je w kolejnej półlitrówce wódki



Więc tak naprawdę tego co Ci trzeba

To najwspanialsze co dostaliśmy z nieba

To jedna miłość, uczucie gorące

Szczęście Ci zawsze zapewniające

Wtedy nie musisz na łóżku się sam kulić

Lecz mocno najważniejszą osobę przytulić

I całym ciepłem z wzajemnością obdarować

I Kochać Się, Tulić, Pieścić i Całować

Godziny długie spędzać na rozmowach

I cieszyć się że dla Ciebie jest Ta Druga Osoba

Która zawsze uśmiechu i nadziei Ci doda

A każde Jej nawet delikatne muśnięcie

Powoduje u Ciebie Ciepła przepłynięcia



Więc prawie już wszystko zostało wyjaśnione

Lecz gdzie znaleźć te osoby wymarzone?

Nie wiem- Moje Szczęście znalazło mnie samo

Całą Polskę w tym celu dla mnie przemierzając