Prosze abyscie mi podali kiedy Austria
Belgia
Bułgaria
Cypr
Czechy
Dania
Estonia
Finlandia
Francja
Grecja
Hiszpania
Holandia
Irlandia
Litwa
Luksemburg
Łotwa
Malta
Niemcy
Polska
Portugalia
Rumunia
Słowacja
Słowenia
Szwecja
Węgry
Wielka Brytania
Włochy

weszly do uni uropejskiej

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T12:21:51+01:00
Belgia 1957
Bułgaria 2007
Cypr 2004
Czechy 2004
Dania 1973
Estonia 2004
Finlandia 1995
Francja 1957
Grecja 1981
Hiszpania 1986
Holandia 1957
Irlandia 1973
Litwa 2004
Luksemburg 1957
Łotwa 2004
Malta 2004
Niemcy 1957
Polska 2004
Portugalia 1986
Rumunia 2007
Słowacja 2004
Słowenia 2004
Szwecja 1995
Węgry 2004
Wielka Brytania 1973
Włochy 1957
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:25:32+01:00
Austria - 1 stycznia 1995r
Belgia - 25 marca 1957r
Bułgaria - 1 stycznia 2007r
Cypr - 1 maja 2007r
Czechy - 1 maja 2007r
Dania - 1 stycznia 1973r
Estonia - 1 maja 2004r
Finlandia - 1 stycznia 1995 r
Francja - 25 marca 1957r
Grecja - 1 stycznia 1981r
Hiszpania - 1 stycznia 1986r
Holandia - 25 marca 1957r
Irlandia - 1 stycznia 1973r
Litwa - 1 maja 2004r
Luksemburg - 25 marca 1957r
Łotwa - 1 maja 2004r
Malta - 1 maja 2004r
Niemcy - 25 marca 1957r
Polska - 1 maja 2004r
Portugalia - 1 stycznia 1986r
Rumunia - 1 stycznia 2007r
Słowacja - 1 maja 2004r
Słowenia - 1 maja 2004r
Szwecja - 1 stycznia 1995r
Węgry - 1 maja 2004r
Wielka Brytania - 1 stycznia 1973r
Włochy - 25 marca 1957r
1 5 1
2009-12-12T12:26:45+01:00
Austria 1995
Belgia 1957
Bułgaria 2007
Cypr 2004
Czechy 2004
Dania 1973
Estonia 2004
Finlandia 1995
Francja 1957
Grecja 1981
Hiszpania 1986
Holandia 1957
Irlandia 1973
Litwa 2004
Luksemburg 1957
Łotwa 2004
Malta 2004
Niemcy 1957
Polska 2004
Portugalia 1986
Rumunia 2007
Słowacja 2004
Słowenia 2004
Szwecja 1995
Węgry 2004
Wielka Brytania 1973
Włochy 1957
2 4 2