Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:06:25+02:00
3,24m= 324 cm
3,5dm= 35cm
4,8mm= 0,48cm
23,5mm=2,35cm
0,42m=42cm
0,78dm=7,8cm

zamien na m:
3,2 km=3200m
2,6 dm=0,26m
35dm=3,5m
769,4cm=7,694m
45cm=0,45m
8,9cm=0,089m
26mm=0,026
42,7mm=0,0427

zamien na dm:
3,7m=37dm
4,2km=42000dm
26,8cm=2,68dm
0,4cm=0,04dm
3,6cm=0,036dm
256,8mm=2,568dm
46,9mm=0,469dm
2009-09-07T18:07:52+02:00
Zamien na cm:
3,24m= 324 cm
3,5dm= 35 cm
4,8mm= 0,48 cm
23,5mm= 0,235 cm
0,42m= 42 m
0,78dm= 7,8 cm

zamien na m:
3,2 km= 3200 m
2,6 dm= 0,26 m
35dm= 3,5 m
769,4cm= 0,7694 m
45cm= 0,045 m
8,9cm= 0,0089m
26mm=0,0026m
42,7mm=0,00427m

zamien na dm:
3,7m=37dm
4,2km=42000dm
26,8cm=2,68dm
0,4cm=0,04dm
3,6cm=0,36dm
256,8mm=2,568dm
46,9mm= 0,469dm
2009-09-07T18:12:00+02:00
Zamien na cm:
3,24m=324cm
3,5dm=35cm
4,8mm=0,48cm
23,5mm=2,35cm
0,42m=0,042cm
0,78dm=7,8cm

zamien na m:
3,2 km=3200m
2,6 dm=0,26m
35dm=3,5m
769,4cm=7,694m
45cm=0,45m
8,9cm=0,089m
26mm=0,026m
42,7mm=0,0427

zamien na dm:
3,7m=37dm
4,2km=42000dm
26,8cm=2,68dm
0,4cm=0,04dm
3,6cm=0,36dm
256,8mm=2,568dm
46,9mm=0,469dm